Site Meter

söndag 13 april 2008

Wish me luck !!

Efter diverse bokningsturer verkar det nu vara bestämt:

- Uppflygning i morgon (måndag) förmiddag med GLU
- Språkprov samtidigt (denna kontrollant kan bara ge en 5:a i engelska så jag kommer att få göra om provet, men det blir i alla fall gjort).

Jag har filat på förberedelseuppgiften att göra en driftfärdplan till Västerås och är allmänt taggad. Nu är det bara vädrets makter eller tekniska problem som kan sätta käppar i hjulet.

Jag vet att jag också är skyldig er en rapport om fredagens flygning. Den kommer såsmåningom... Just nu är jag mest fokuserad på morgondagen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! // B

Anonym sa...

Jag säger åter igen lycka till. Ser ut att kunna bli flygning idag.
ESSB 140530Z 140615 15004KT CAVOK=

Anonym sa...

Bryt ett ben. Kom ihåg... Lågt och långsamt!