Site Meter

lördag 19 januari 2008

Stort brev vem skickar avin

Jag har min blog ansluten till Sitemeter som är en web-tjänst som mäter hur många besök jag haft och lite annat smått och gott.

En intressant sak jag kan se där är hur olika besökare hittat hit. Många kommer hit via Google med mer eller mindre intressanta och relevanta söksträngar. Idag hittade jag nog rekordet. Någon har tydligen hittat hit genom att söka på:

stort brev vem skickar avin

Det har väl inte så mycket med flygning att göra men till denna besökare (och alla andra också) önskar jag ändå ett stort VÄLKOMMEN !!

Jag kan för övrigt meddela att med denna söksträng i Google kommer min blog upp på 5:e plats.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, en flyg blogg till.
Kul läsning.
:-)

Anonym sa...

En sak till. Det landade ett plan efter oss från SAS Flygklubb, en PA-28, då vi i söndags besökte Västerås. Det var möjligen inte du?

Feffe sa...

Hej Bosse och välkommen hit

Nej, det var inte jag. Den senaste flygningen jag gjorde var till Gävle den 15/1.

Förhoppningsvis kommer jag iväg på lördag.

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra