Site Meter

söndag 24 juni 2007

Snart så...

Hoppas ni alla mina läsare har haft en riktigt bra midsommar !!

Det börjar bli en följetong det här (vilket jag kanske visste när jag började) men nu var det alltför länge sedan jag flög (igen). Men nästa pass är bokat till i morgon, måndag så jag ser verkligen fram emot det. Vädret i helgen har inte varit det bästa i Stockholmstrakten, men idag sprack molntäcket upp och 24-timmars-prognosen hos luftfartsverket lovar flygbart väder. Hoppas, hoppas, hoppas !!!

Dessutom har jag bokat en flyglektion till på onsdag också. Eftersom jag kommer att vara bortrest veckan efter nästa så vill jag gärna få till 2 pass denna kommande vecka. Jag vet inte riktigt hur A:s sommar-schema ser ut (han kanske skall ha semester snart) så jag vill få till så mycket flygning som möjligt innan semestertiderna.

Jag återkommer med en rapport så snart jag flugit.

Inga kommentarer: