Site Meter

lördag 22 december 2007

Halvvägs

Med 22,5 flygtimmar har jag nu kommit halvvägs i min praktiska utbildning. Hurra !!!

Jag hoppas kunna ha lite högre tempo under våren än vad jag haft under hösten. I början av hösten saktade jag ju ner för att komma ikapp med teorin, men det problemet finns inte längre. Jag planerar att försöka få in ett pass per vecka (åtminstone innan vädret säger sitt), så förhoppningsvis blir jag klar under början av våren och kan flyga själv under sommaren. Dessutom blir det nog mörkerbehörighet nästa höst.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Trevlig blogg, det är alltid kul att läsa folks flygbloggar.
Såg att du har flugit en del i GPN, jag gjorde min första landning i den!
Lycka till med din utbildning.
//Pontus

Feffe sa...

Hej Pontus och välkommen hit !!

Anonym sa...

En viktig milstolpe att komma till helt klart. Allt funkar bra med M. antar jag :)

Anonym sa...

Gott nytt år - vi ses i luften!
Gerth